Zapraszamy na konferencję prasową poświęconą 28. Festiwalowi Filmów Dokumentalnych OFF Cinema oraz najnowszej wystawie czasowej
w CK ZAMEK„Iluzje wszechwładzy.Architektura
i codzienność pod okupacją niemiecką”.
AKREDYTACJE
Prosimy o wypełnienie
formularza akredytacyjnego i przesłanie na adres press@ckzamek.pl Informacje zwrotne o przyznaniu akredytacji zostaną wysłane najpóźniej do 20.10.
Akredytację
będzie można odebrać od 24.10 podczas festiwalu w Biurze w Czerwonej Tubie.
Aby pozostawić tylko niezbędne cookie lub dostosować zgody na cookie analityczne lub marketingowe (które nie są niezbędne), dokonaj wyboru poniżej i kliknij "Zezwól na wybrane" Sprawdź
Politykę prywatności aby uzyskać więcej informacji.
Niezbędne pliki cookie przyczyniają się do użyteczności strony poprzez umożliwianie podstawowych funkcji takich jak nawigacja na stronie i dostęp do bezpiecznych obszarów strony internetowej. Strona internetowa nie może funkcjonować poprawnie bez tych ciasteczek.
Analityczne pliki cookie są stosowane w celu gromadzenia informacji o zachowaniu użytkowników na stronie internetowej. Informacje są przekazywane w formie anonimowej. Docelowo pomagają właścicielom strony internetowej dostosować stronę do potrzeb użytkowników.
GA – dostawca Google, rejestruje unikalny identyfikator, który jest wykorzystywany do generowania danych statystycznych na temat sposobu korzystania z witryny przed odwiedzającego, okres ważności 2 lata
Gtag
- służy do odróżniania unikalnych użytkowników, unikalnych sesji poszczególnych użytkowników oraz zbierania informacji o tym, w jaki sposób użytkują oni stronę.
Hotjar
- wykorzystuje pliki cookie do zbierania danych o zachowaniu użytkowników na stronie, np. ile czasu na spędzają na poszczególnych podstronach, w które linki klikają, w jaki sposób nawigują kursorem po stronie itp.), a także urządzeń z których korzystają (np. typ czy rozmiar urządzenia).
Marketingowe pliki cookie są stosowane w celu śledzenia użytkowników, oferowania użytkownikom reklam, które będą interesujące dla danego użytkownika, na podstawie zebranych wcześniej informacji na temat preferencji użytkowników. Pliki te pozwalają reklamodawcy na skuteczniejsze dotarcie do odbiorców.